Weggevers, een wederzijds cadeautje
Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 14 augustus 2020
Je lezer gratis tips en advies, jij een lead. Zo regel je dat.
Voor onze 9e verjaardag, toch best wel retetrots op, hebben wij 3 weggevers ontwikkeld: een e-book over Content schrijven, een Huisstijlscan en 7 Online marketingtips. Door als geïnteresseerde je voornaam en emailadres achter te laten kun je de weggevers aanvragen waar je interesse in hebt.
Tips en informatie
Ons doel was om klanten en potentiële klanten, en gewoon mensen die het interessant vinden, tips en informatie over onze vakgebieden te geven. Zo kunnen ze zelf al een beetje aan de slag, als ze dat willen, maar kunnen ze ook zien wat er allemaal bij deze onderwerpen komt kijken. Want dat is vaak meer dan ze zich beseffen! Mochten ze daarna met het onderwerp verder willen, dan kunnen ze ons of iemand anders daarvoor inschakelen.
Wel opvallend dus, want 9 jaar lang hadden we zelf geen weggevers. We adviseren onze klanten vaak – als we het passend vinden – om een weggever te bedenken om zo contact te houden met geïnteresseerden. Maar zelf, ho maar. Lastig hoor, voor jezelf iets bedenken! Dat is voor een ander (een klant) veel gemakkelijker. Maar goed, we begonnen aan het e-book en toen Mailplanner op ons pad kwam ging het snel met de rest.
Zijn weggevers nog wel geliefd?
In de nieuwsbrief van maart staat de link ook apart genoemd, maar met toestemming van Rosanne van Buro Staal deel ik graag deze link naar hun onderzoek naar weggevers. Zijn ze nog geliefd, of gehaat, interessant, of doet niemand er iets mee? Toch wel handig om te lezen voordat we zelf onze weggevers lanceren. Gelukkig zijn de resultaten positief!
Dus, ben je onze klant, of nog net niet, of vind je wat we doen gewoon interessant? Laat je “informeren en inspireren” door onze weggevers! We hopen dat je er een hoop uithaalt en we houden dus contact!