Project omschrijving
Het belang van goede teksten
WAAR MOET JE ALLEMAAL AAN DENKEN?

Iemand die een tekst leest maakt een hoop mee, vaak meer dan je zou denken. Een goede tekst bereikt een doel; het informeert, roept emoties op, zet iemand aan het denken of aan tot actie. De schrijver van een tekst moet, om dat doel te bereiken, een aantal zaken in gedachten houden: wat is het doel van deze tekst? Wie is mijn doelgroep? Voor welke uiting is deze tekst (een website, artikel, persbericht of brochure)? Een tekst moet niet te lang zijn en ook niet te kort. En een tekst moet SEO-vriendelijk zijn.
Spelfouten halen de lezer uit zijn concentratie. Als de tekst te lang is verliest de lezer zijn aandacht; is het te kort dan weet de lezer nog steeds niks. Dit zijn allemaal zaken waar ik als ervaren tekstschrijver rekening mee houdt. We bepalen samen je doel en je doelgroep en ik let op de uiting en SEO. Wil je liever zelf schrijven? Dan kun je mij ook vragen om je tekst bijvoorbeeld na te kijken, in te korten of feedback te geven. Zo komen we tot optimale teksten voor een blije lezer!
Enkele Teksten uit onze portfolio

“Ik ben heel blij met de webteksten die Nora schreef voor Pure. Ik had het zelf niet beter kunnen doen!”
Bas van Venrooij/Pure Horeca Consultancy
Blogs over Teksten

Een blog is geen dagboek
Een blog is geen dagboek Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 11 [...]
Een nieuw logo, het hoe en waarom
Een nieuw logo, het hoe en waarom Geschreven door: Lisa Schultz/Sure Connection [...]
Tips voor pakkende websiteteksten
Tips voor pakkende websiteteksten Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 18 juni [...]
Nieuwe branding!
Nieuwe branding! Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 20 mei 2019 [...]