Over Nora en Lisa Schultz
WIJ VOELEN ONS SUPERONDERNEMERS! JIJ OOK?

Wij, Nora en Lisa Schultz, zijn zussen en werken al heel wat jaartjes samen. In 2012 zijn we samen dit bedrijf begonnen, omdat we onze talenten wilden bundelen en mooie dingen willen maken voor onze klanten, zoals logo’s, huisstijlen, teksten en websites, waar ze super trots op zijn! We vinden vooral professionele en enthousiaste zichtbaarheid heel belangrijk, want je kunt nóg zo’n leuk idee hebben, maar als niemand ervan weet doe je het eigenlijk voor niks en dat is zo zonde!
Lisa is al sinds 1998 grafisch ontwerper. Haar specialisaties zijn logo’s, complete huisstijlen en webdesign. Onze klanten vinden haar creatief en meedenkend.
Nora is dol op taal en is een tekstschrijver met kennis van marketing en SEO. De juiste woorden om het verhaal te vertellen, het gevoel met een doel, in het Nederlands – haar moedertaal – en het Engels – haar vadertaal. Ze komt tot de kern van je boodschap en helpt je teksten begrijpelijk en bondig te maken.
Als we enthousiast worden van jouw bedrijf, product of dienst, en er is een klik, dan denken we heel graag met jou mee hoe we je zaak het beste kunnen promoten en bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht kunnen komen. Wie kunnen we blij maken met waar jij voor staat? Wie is je doelgroep en hoe kunnen we die het beste bereiken? Laten we ervoor gaan!
Wij werken met enthousiaste en gedreven superondernemers (ook beginnend) die willen herpositioneren of internationaliseren.

LISA’S ACHTERGROND
In 1999 rondde Lisa haar opleiding Bedrijfspresentatie, met een specialisatie in vormgeving, aan de Hogeschool Holland af. Zij combineert nog altijd de drie belangrijkste pijlers: marketing, communicatie en vormgeving. Ze is een resultaatgerichte ontwerper met een sterk commerciële inslag. Na haar opleiding werkte ze enige tijd als grafisch ontwerper bij een groothandel in relatiegeschenken en daarna vele jaren in de fotografie. Daar heeft zij nog steeds veel liefde voor. Ze combineert haar grafisch ontwerp dan ook graag met fotografie in drukwerk en in webdesign. Ze zet haar synesthesie (het zien van kleuren en vormen als je woorden en namen hoort) graag in voor een passende en professionele huisstijl voor klanten.
- Barst van de ideeën
NORA EN LISA ALS TEAM
Nora en Lisa wilden vroeger al samen een winkeltje beginnen, liefst onder de trap. Zo verkochten ze tekeningen en plastic zakjes aan hun ouders voor 10 cent. Later leerden ze veel van die ouders door in hun bedrijf te werken. Daar leerden ze alles over de vrijheid en verantwoordelijkheid die bij een eigen bedrijf komen kijken. In 2002 richtten ze samen een stichting op, Stichting Smiles, die hun deed inzien wat een goed team ze zijn. Ze werken met veel plezier samen en vullen elkaar goed aan. Lisa is meer een gevoelsmens, Nora is pragmatischer. Ook bij Sure Connection vullen ze elkaar goed aan, nu met woord en beeld. Met hun gecombineerde kennis, werkwijze en inzet, willen ze klanten helpen hun verhaal goed neer te zetten en meer klanten aan te trekken.
NORA’S ACHTERGROND
Nora heeft de opleiding Cultuur & Beleid afgerond. Hierin speelden organisatie en planning een grote rol. Uiteindelijk koos Nora voor de specialisatie filmfestivals en liep zij 4 maanden stage bij het London Film Festival. Door haar lange loopbaan bij een fotopersbureau heeft zij enorm veel commerciële ervaring opgedaan. Binnen haar eigen stichting, die is opgericht in 2002, houdt zij zich o.a. bezig met organisatie, communicatie & fondsenwerving. Als oudste van twee dochters met een Amerikaanse vader en Nederlandse moeder heeft zij vanaf haar geboorte Amerikaans geleerd. Het is voor haar haar vadertaal, zoals Nederlands haar moedertaal is. Met veel affiniteit en liefde voor taal, en haar tweetalige opvoeding, is Nora een zeer natuurlijke en bekwame vertaler en tekstschrijver in beide talen.
Lisa is freelance Social Media specialist. Daarnaast kruipt ze ook geregeld in de lens om mooie foto's en video's te schieten. De oprechte connectie maken tussen jouw bedrijf en haar klanten staat voorop. Samen lachen, elkaar leren kennen of interessante kennis delen: net zoals je met je vrienden zou doen. Social Media is volgens Lisa een belangrijke tool in je branding strategie, neerzetten waar jij voor staat als bedrijf!
Met ruim 10 jaar management ervaring binnen retail, weet Melanie als geen ander hoe een commercieel assortiment vorm te geven en een succesvol marge beleid te voeren. In een tijd waarin bedrijven moeten vechten voor de aandacht en loyaliteit voor de bewuste klant is het ontzettend belangrijk de connectie te vinden. Melanie helpt bedrijven de strategie te bepalen op een manier die een naadloze verbinding tussen klant en merk creëert.
Eric is ruim 7 jaar actief als IT-mannetje voor het MKB. Klanten kiezen voor Eric vanwege zijn kwaliteit, flexibiliteit en prettige manier van communiceren. Of het nu gaat om een nieuwe website, het updaten van een bestaande website, IT-infrastructuur of Office uitdagingen, IT-mannetje zorgt voor de juiste oplossing. Eric ondersteunt ons met zijn technische kennis bij het bouwen van websites.
Maikel is een echte WordPress specialist. Hij is al meer dan 12 jaar bezig om WordPress binnenstebuiten te keren, waardoor er geen geheimen meer voor hem zijn. Hij deelt veel van zijn kennis op zijn website, lost WordPress problemen op en kan helpen bij het onderhoud. Ook biedt hij een geweldig emailmarketingprogramma, mailplanner.nl
Astrid van Kollenburg van Succes met je Webshop helpt ambitieuze webwinkeliers met het vergroten van hun naamsbekendheid, klantenkring en omzet. Dat doet ze door heel veel tips en inspiratie te delen via e-books, blogs en online trainingen. Ook geeft ze online masterclasses, doet ze Webshop Scans en 1 op 1 coaching en brengt ze webshop eigenaren samen binnen haar inspirerende webwinkel community. Haar missie is groei!
Wist je dat 75% van de zoekers niet verder kijkt dan de eerste pagina in Google? Juline, als marketing fanaat, begrijpt hoe belangrijk het is om hoog te scoren in Google. Met techniek, content en autoriteit laat ze bezoekersaantallen exponentieel groeien.
Paul Hendriks is oprichter van Go Ahead Connect. Paul heeft met zijn team voor ieder vraagstuk of idee een passende softwareoplossing waaronder ook apps. Hij is dol op mensen met elkaar verbinden en zijn uitgebreide netwerk levert dan ook voor ieder potje een dekseltje. En als dat dekseltje nog niet bestaat, dan maakt hij die met zijn Go Ahead Connect team zelf.