DE UITDAGING:

Een geheel nieuwe uitstraling ontwikkelen die bij de groeiende onderneming past

HOE PAKTEN WE DAT AAN?

STUDIO HORECA

TOTAALCONCEPTEN VOOR DE HORECA

Voor STUDIO HORECA maakten we:

  • Een brandstory en -strategie

  • Een huisstijl en nieuw logo
    inclusief een overzichtelijk Brandbook

  • Een geheel nieuwe website
    inclusief nieuwe teksten en een fotoplan

Wij kennen Bas al heel lang en volgen vol enthousiasme de ontwikkeling van zijn groeiende onderneming. Hij wilde met zijn bedrijf een hele andere kant op dus was de tijd rijp om aan zijn gehele branding te werken. Voor ons natuurlijk een geweldig leuke uitdaging!

Samen met onze BrandStrateeg Melanie zijn we begonnen met een BrandSessie waarin we zijn verhaal en strategie helder kregen. Daarop gebaseerd begonnen we aan het deel Visual Branding, waarin wij de basis voor de huisstijl en logo legden.
Na dat uitgewerkt te hebben en tot een heel tof logo te komen, hebben wij zijn geheel nieuwe website mogen bouwen, ontwerpen en schrijven,
inclusief een voorlopig fotoplan.

In Fase 2 gaan we ons richten op het optimaliseren van de website en ook de fotografie op maat laten schieten, zodat deze geheel aansluit bij de strategie en Bas zijn verhaal.

Het is een feestje om met Bas te werken, omdat hij heel goed weet wat hij wilt, heel positief en enthousiast is en lekker pragmatisch is. Een fijne match!

Het resultaat

 

“Dit jaar bestaat mijn bedrijf 10 jaar en wat hebben we veel gedaan en beleefd! We zijn al even bezig om het bedrijf te ‘verbreden’ en daar hoort natuurlijk een nieuwe ‘look and feel’ bij. Alles wordt nieuw en fris, behalve onze passie, persoonlijkheid en gedrevenheid! Voor ons is er geen betere keuze om voor de gezusters Lisa en Nora te kiezen voor de rebranding van mijn onderneming. Hun gedrevenheid, persoonlijke aanpak en goede communicatie past voor de volle 100% bij onze visie.”

Wil jij ook ZICHTBAARHEID en RESULTAAT?