Website stap 4: wat zie je niet?
Website stap 4: wat zie je niet? Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 14 mei 2019 De vorige keer schreven we over alle zaken die je wél ziet op [...]
Website stap 4: wat zie je niet? Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 14 mei 2019 De vorige keer schreven we over alle zaken die je wél ziet op [...]
Waarom werk ik samen met een strateeg voor het ontwerpen van een logo? Geschreven door: Lisa Schultz/Sure Connection • 8 mei 2019 Na 20 jaar als grafisch ontwerper met [...]
Een introductie aan de hand van 3 gekke feitjes Opgenomen door: Lisa Schultz/Sure Connection • 17 april 2019
Grote doelgroep? Splits het op! Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 5 maart 2019 We ontvingen een vraag van iemand waar we mee samenwerken: “Wat is de beste manier om [...]
Website stap 3: Wat is content en waar moet je aan denken? Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 18 februari 2019 We zijn aanbeland bij de volgende stap van [...]
Ik vind het lekker in mijn comfortzone Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 22 januari 2019 Waarom moet ik toch altijd van iedereen mijn comfortzone uit? Ik floreer het [...]
Waarom je moet oppassen met vakjargon Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 20 december 2018 Daar stond ik, op een dinsdagochtend, nog vóór ik had ontbeten zelfs, in de [...]
Hoe kun je diensten combineren? Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 26 november 2018 Bied jij je klanten ook zo ontzettend veel verschillende diensten of producten aan? Zo ken [...]
Groeien, moet dat? Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 28 september 2018 Wat zie jij, als bedrijfseigenaar, als groei? Veel ondernemers zien dat als meer werk aannemen, meer uren [...]
Website stap 2: Waarom een goede template belangrijk is Geschreven door: Nora Schultz/Sure Connection • 11 juli 2018 Als wij een website maken voor een klant, dan doen we [...]