WIJ ZIJN
SHORE CONNECTION.

Zit je vol met ideeën, maar heb je geen tijd om ze uit te voeren? Of heb je juist een gebrek aan ideeën over hoe je meer klanten kunt aantrekken? Laat ons je helpen!
Wij helpen jou met het verhaal van jouw bedrijf, product of dienst te vertellen - met de juiste woorden & beelden, aan de juiste mensen.
Bel Lisa: 06-2468 93 74 | Bel Nora: 06-1020 79 10 info@sureconnection.nl
Back to top

TIP: Voorkom een dip

Sure Connection / Tips  / TIP: Voorkom een dip

TIP: Voorkom een dip

Als je het lekker druk hebt, met opdrachten, of met klanten in de zaak, is het nog wel eens gemakkelijk om
acquisitie of marketing een beetje te vergeten.

 

Wanneer het lekker loopt wil je natuurlijk het liefst je aandacht besteden aan het tevreden maken en houden
van je bestaande klanten. En daarnaast heb je natuurlijk ook nog tijd nodig voor de administratie en andere
bijkomende zaken.

 

Maar er komt een moment dat je klaar bent met je lopende opdrachten. Of dat het opeens rustiger wordt in de zaak.
Wat doe je dan?

 

Als je dàn nog moet beginnen met acquisitie of marketing, ben je eigenlijk te laat. Dan valt er een gat. Misschien ook
wel financieel, zodat je je reserves moet gaan aanspreken. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.

 

Begin dus op tijd met marketing en acquisitie. Pak tussendoor af en toe even de telefoon of stuur een mail naar die ene
interessante potentiële klant. Niet bellen als je moe bent, vind ik zelf. Dat kan die potentiële klant horen. Stuur dan liever
een leuke, enthousiaste mail.

 

Als je een winkel of horeca-gelegenheid hebt, kun je maanden van tevoren alvast nadenken over leuke acties in verband met
bijvoorbeeld feestdagen, een jubileum, het lekker weer dat eraan komt, of juist de winter. Als je op tijd begint met nadenken,
dan heb je daar straks baat bij.

 

Kortom, onze tip van deze keer is: begin op tijd en denk vooruit, om een dip te voorkomen. Maar af en toe een rustig weekje
is ook wel eens lekker, natuurlijk.
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.